Sidor

tisdag 2 juni 2015

Ont i röven och kronofogden...

Nu är vi hemma från Umeå och det har varit en väldigt bra resa. Lite tokigt när killarna tyckte att dom var på semester även från kidsen, men jag tror vi lyckades slå det ur dom i söndags iaf. Haha!! Typ enda dagen dom var hemma från brännbolls-ståhejet. Men det var superkul att hänga med Annie och George!
Vem behöver dom stora grabbarna..? ;)
Idag kom det årliga brevet från kronofogden också... Jag blir SÅ FÖRBANNAD!!! Det är den där jävla rånaren som ska betala skadeståndet. JÄVLA IDIOT!!! Fan vad han kommer undan!!! Han har bara en trött jäkla moppe så den är inte värd att mäta ut. Han är väl inte dum, jobbar väl svart o skriver alla tillgångar på frugan. Jag blir så jävla förbannad!!! Bytt namn har han gjort också.... Jag kokar fan över!!! Vad ska såna där jävlar gå lös för?!?! Lås in skiten och kasta nyckeln!! Och dom ska fan inte sitta inne och få god mat och utbildning, ett kännbart straff ska det vara!!!
Nä dra mig baklänges vad jävla provocerad jag blir, skulle väl lägga ut uppgifterna på idioten egentligen, men det leder ju inte direkt nån vart så jag får gå här hemma och vara förbannad och tänka på orättvisan i hela den här historien... Och som att inte det vore NOG!!! Brevet från kronofogden är VÄL märkt med företagsloggan så det riktigt lyser nere i postlådan så alla grannar tror att det är JAG som har krav på mig från KRONOFOGDEN. Nu ska ju grannarna så klart SKITA i det, men ändå. Jag vet ju hur snacket kan gå här i byn... Så jävla irriterande.
MEEEEN iaf;
Efter frossandet i Umeå blev jag sjukt taggad att motionera och idag fick jag experthjälp Alsta runt med Tea. Ojojoj, Fredriks hoj funkar bra, jag funkar sådär. Ont i baken så det sjunger om det... Ajaj. Och motvind... Men ska låta röven vila ett par dagar nu, sen är det bara på't igen! Får ta nån prommis mellan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar