Sidor

torsdag 29 september 2016

Tut i luren!!!

Men nu jäklar körde jag väl slut på bihålorna riktigt ordentlig!! Det var då helt fantastiskt vad det sved och brände där inne i huvudsaken. Härmed kan jag alltså intyga att sinoclear verkar vara en dunderkur för trötta bihålor. Jaja, vi får väl se hur det slutar men hittills har det rensats ur rejält där inne i snorhornet.
Jag vet inte om det är nåt nytt kolijox detta, men det var iaf första gången jag hörde talas om det. Dyrt satan, 299 spänn, men väl värt om det funkar. Ska gå direkt på den nästa gång istället för att köpa flera nässprejer och värktabletter och annat. Blir lätt 300 spänn det med... Plus att det sällan hjälper. Det var lite läskigt ändå, en flaska med vatten och nåt pulver blandades. Sen skulle man hålla andan och spreja in och seeeen. Alltså HJÄLP!!! Ögonen tårades och det riktigt brände runt om i skallen. Nysattackerna avlöste varandra. Men det gick över och jag ser framemot samma procedur imorgon. Kanske man får känna sig lite frisk snart då... Skulle va rätt skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar