Sidor

torsdag 28 september 2017

Tack för mig...

Nu var det längesen jag la ut nåt här inne igen... men jag har ju fullt upp alltså... i helgen var min sista dag på jobbet, jag fick superfina blommor och ett redigt presentkort, på jobbet, som jag givetvis shoppade upp DIREKT!! Det blev en kruka, ett fat (blom/ljus/vadmanvill) och ett 3-pack vita Kin ljuslyktor. Allt från Skultuna. Såååå nöjd och glad!!! Av mina fina arbetskamrater fick jag en ljuslykta från Paradisverkstaden. Alltså en PERFEKT avslutning på en era. Jag har ju jobbat med detta sen jag var 22... sjukt länge alltså Hahaha!!! (Eller är jag ens 22?!?!) Det känns konstigt och vemodigt, men att säga upp mig var helt rätt beslut. Det kommer kännas väldigt annorlunda om jag inte lyckas fixa jobb direkt efter utbildningen, men vi håller väl tummarna?!?! :) Hahaha!! Shit annars... >.<
Annars då? Jo helt slut!! Min förkylning tog ett omtag i måndags, jag blir galen!! Laddar för trippeltentan vi har om 2 veckor. Anatomi, anestesi OCH farmakologi... jag hade Elliot hemma igår men nu är det plugg som gäller. Tänk att jag snart är färdig med utbildningen!!! Det är galet! Jag är så glad att jag gjorde det!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar