Sidor

tisdag 5 september 2017

Tänd lampan!!!

Alltså! WIHOOOO!! Igår morse kl 05.30 kunde jag inte låta bli att beställa lamprackarn som jag haft på hjärnan ett tag. Det var ju faktiskt extrapris och allt!!! Och TADAAAA!!! Idag kom den. Snacka om snabb leverans. Fri frakt dessutom. Och snyggt förpackad också. TOKNÖJD!!! Dessvärre blir det ingen bild på den upphängd på ett tag eftersom Fredrik deklarerade att han inte har tid att sätta upp den för han måste ju tvätta bilen när han kommer hem... alltså?!?!?! Han har väl inte gjort annat i tre dar. Kanske dags för honom att starta eget. En rekondfirma!! Men iaf så tror jag lampan kommer bli klockren över soffbordet.
OBS! Det är kablar som ska dras och krokar ska borras upp i taket. Ett riktigt karlgöra, annars hade jag ju gjort det själv. Bara tanken på att gå ut i det där garaget och behöva leta reda på allt skrot gör mig så sjukt uttråkad...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar