Sidor

söndag 19 november 2017

En trevlig söndag!!

Trots jobbigt uppvaknande i morse med lite skallebank, yrsel och lätt illamående så känner jag mig riktigt nöjd med helgen.
Igår: var på praktiken kl 8 och var med på några us-pass. Jag behöver träna på både t4 och rtg. Riktigt trevligt var det. Slutade 12.30 typ, tog bussen ner på stan och träffade sverinskan. Sååå roligt!! Vi handlade lite, fikade lite, drack en hel del drinkar o vin och hade så roligt åt ett instakonto. Ofoget. Jag måste nog kolla ikväll vad det var som var så roligt egentligen... kanske inte är ett dugg kul idag... Hahaha!!! Vi käkade middag på Stationen och hängde där från 19 ända tills min buss gick 00.20. Jag är impad över att jag inte knoppade in där runt 19.30 som vanligt... blir en tidig kväll ikväll istället kanske... Hahaha!!
Olle kom o lekte med Elliot ett par timmar i förmiddags, åh vad kul det är att dom tycker om varandra så mycket!! Jag blir helt berörd!! Och morfar kom. Gossen är ju helt till sig i trasorna! Undrar om han vart övertrött för han är helt hyper nu på em när jag och Fredrik kom hem efter att ha hämtat min INSTAGRAMVINST!!! Tadaaaa!!! Tänk att man verkligen kan vinna på instagramtävlingar!! Tack så hemskt mycket Nelins!!
Undrar vad man ska skriva på tavlan egentligen...?? Kanske ska stoppa ner alla bokstäver i en burk och så får den som känner för det skriva nåt. När den kommit upp på väggen. BRA IDÉ :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar