Sidor

fredag 17 november 2017

Jag VANN?!?!


Omg!! What?!?!!!! Jag blev taggad i en tävling på insta av min vän Linda, och VANN!!! Det är ju helt fantastiskt!! Och vilken tur att jag råkade slösurfa runt lite på telefonen i väntan på att få kliva upp. (Har visst inga notiser på appen. Smart!) 
Vi har ju sovis idag och för en gångs skull verkar barnet vilja sova längre än 5.15. Fantastiskt! Hoppas det håller i sig över helgen... alltså så många bra och roliga grejer på en gång... hur ska jag hantera detta?!?! Hahaha!!! Så nu måste jag ta mig till Nelins växthus och hämta min vinst. Wihoooo!!! Tänk om den passar perfekt på väggen bakom soffan??? Hur bra skulle inte det vara?!?!
OBS!!! Den stora tavlan hänger fortfarande kvar... men den är iaf borttingad till Fredriks brorsa, så vi väntar tills han kommer och hämtar den. Mina projekt alltså... tar lite tid! Hahaha!! Det gäller ju att skynda långsamt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar