Sidor

torsdag 19 juli 2018

Från utedass till takterrass

Igår kom vi hem från Stockholm. 2 nätter mitt i stan på samma hotell som jag o Fredrik var på i januari. Det var verkligen toppen!! Elliot verkade nöjd också. I måndags var vi på Naturhistoriska muséet, i tisdags på Skansen och igår hann jag med en tur på Åhléns och hmhome. Alla nöjda och glada. Nu tyckte jag ju att det var så himla fyndigt med rubriken, men tyvärr så hade jag ingen bild på takterrassen så då blir det bara bild på pappas utedass helt enkelt...
För där uppe var vi ju förra veckan. Också en MYCKET trevlig upplevelse.
Jag hade ju fått förbereda mig ett helt år (bilden är från då eftersom jag glömde ta bild förra veckan) och jag gick på dass utan problem. Strålande!! Pappa hade satt dit en skön ring i frigolit och en massa doftblock så det var inte så farligt. Så nästa år drar vi dit igen. Om stugan får stå kvar. Det är ju rätt Nära det brinner där uppe i skogen så hoppas dom får bukt på det innan det sprider sig till pappas tomt. Lite typiskt annars kan jag tycka...
Elliot tyckte det var så roligt och han trivdes så bra med att få hänga med mostrar och morbror Petri och morfar. Jag tyckte det var såååå skönt att tjatet lades ut på någon annan än mig... Hahaha!!!
Just nu ligger jag i soffan och försöker hämta mig från dagens hjärnblödning. Grabbarna drog upp till farmor o farfar ett tag. Alltså finns det en fyraårstrots med???
Jag orkar inte.... när farao ska det bli lugnt?!?!
Har ju hört att grabbarna börjar sova dygnet runt i tonåren, men det vette sjutton om jag verkligen orkar vänta 9 år till...
jaja! Attacknjuta av ensamhet ett tag nu då. Hinner väl inte säga tack för mig innan dom är hemma igen... 
ZzzZzzZZZzz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar