Sidor

fredag 10 augusti 2018

Födelsedagskalas deLuxe!!!

Efter jobbet idag drog jag och Lillis en snabbis till Rasbo. För Karin fyller 35 år och jag hade lyckats vinna budet på en Tiara-kruka från Rörstrand som hon skulle få i present. Jag var såååå nöjd att jag lyckats, så en expressöverlämning på födelsedagen var ett mååååste!!!( Hur dryg är jag...?) det slutade med att vi vart kvar i typ 5 timmar och vi fick både middag och fika tillsammans med hennes familj. Så jäkla mysigt och trevligt. Det var en massa barn där som Elliot fick vara med o leka med så han var såååå nöjd och glad. Och jag kunde prata i lugn och ro med folk utan att barnet hängde i kjolen och tjatade. Lite ovant, så det är väl nu det är dags att träna upp den där sociala förmågan som försvann spårlöst för fyra år sen... Hahaha!!!
Jag tycker sååå mycket om Karin. Och hon har ett drömhus med så mycket drömmiga saker. Och hon bakar så gott och har så fint porslin!! En IDOL!!
Fikadags: men då rotar hon runt lite i ett stort massivt skåp och swishswosh så har det ställts fram ett GÄNG Blå blomst på bänken. Vilken fikadröm!!! Vilken kvinna!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar