Sidor

fredag 17 augusti 2018

Schysst avslut på veckan!!

Till mig från mig! Tack Angie!!!
I mina försök att få till den ultimata djungelkänslan i fönstren här hemma så lyckas det väl sådär... men på väg hem från jobbet idag gick jag in på färgaffären och köpte mig en till flamingo. Till sovrumsfönstret nu då... vart bra!! Sen kunde jag inte hålla mig direkt efter. Det är så typiskt mig, börjar jag shoppa så går det ju av bara farten. Har man kosing kvar på kontot en vecka före lön är man fan värd lite shopping!!! Eller....
Iallafall!!! Jag köpte en grodljusstake från Oscar & Clothilde... det sa bara svisch, direkt efter jag klev ut från färgaffären, i telefonen så hade jag klickat hem den... det var ju rea och allt... så då kan man ju säga att jag typ TJÄNADE 750 spänn!!! Visst?!?!  Jaja!! Kommer nog bli hur bra som helst i mina djungelfönster!!! Hoppas den kommer hem fort!
Åkte precis på Ica o skulle köpa jordnötsringar....: SLUT!!!!???!?! Va?!?! Jag har väl aldrig varit med om att jordnötsringar varit slut!!!
Tänkte kolla på film och käka ringar, men nu törs man väl inte ha Netflix igång heller för då ska väl åskan o dunder slå ner i tv:n kan man väl fatta. Stor suck!! Så jag tar mig väl ett glas cola zero och sitter här hemma i min ensamhet och har det så tyst runt omkring mig som i en grav. Eftersom grabbarna dragit till stan.... stackars mig!!! Hahaha!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar