Sidor

onsdag 3 oktober 2018

Saker man inte vill ska hända...

...när tex vattnet stängs av i samhället; magsjuka!!! Fy farao vad rädd jag vart igår kväll!!! Vattnet skulle stängas av kl 22. Jag fick klump i halsen och så ont i skallen vid 19. Men pepparpeppar!!! Efter att ha sovit som en stock hela natten så känner jag inget illamående och ingen huvudvärk heller. Världsklass! Men skallebanket kan jag nog vänta åter för det har jag haft hela veckan. Fast iofs har vi haft en riktigt god natts sömn här hemma när snarkmaskinen, aka Fredrik, var hundvakt och sov borta. Kanske det är det som behövs. Att bara få sova ordentligt. En enda gång!!! Jaja, mina förhoppningar är inte höga.
F ö så fick vi upp tapeterna i vardagsrummet förra veckan. Ljusgrå färg inhandlad till resterande väggar, så i helgen hoppas jag på en målarbonanza i stugan. Kul att fixa lite, hoppas vi håller i nu på helgerna. Kanske vi rent av kan få lite ordning här hemma. Vilket lyft för livet, det här med att ha bytt yrke. FANTASTISKT!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar