Sidor

lördag 22 september 2018

En fredag i VÄRLDSKLASS!!!

Efter jobbet drog jag till Gävle. Mission: gå in på Cotton & Steel och köpa lampor och sen åka till Evelina för att slutligen dra till Johanna för att fira den relativt nyblivna fyrtioåringen. Kom hem seeeeent, fick ändå sovmorgon till typ 7 så lär väl va nöjd...
Pappa/morfar kom vid 8.30 och vi åkte ut till till Hjälstaviken i blåsten.
När vi kom hem hade Fredrik kommit hem från stan och dessutom köpt snygga glödlampor till de nyinköpta armaturerna. Alltså HUR snygg är inte min sänglampa?!?!?! Och den är alltså snyggare i verkligheten än på bild!!! Jag dör!!!
Fredrik fick också en urtjusig sänglampa, men orkar inte gå in o knäppa ny bild på den nu... imorgon kanske...
Nu har jag precis avslutat serien Elementary på Netflix. Vad ska man titta på nu då?!?! Hjälp!! Känner mig vilse... Hahaha!! Får gå in o sova istället. ZzzzZzzZ jag är ju ändå sjukt trött!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar