Sidor

lördag 8 september 2018

Älskar mig själv lite extra

dagarna jag vaknar och har en plan samt genomför den. Jag blir alltid lika förvånad när det händer liksom. I morse låg jag i ottan o kollade insta och som en blixt från klar himmel fick jag helt plötsligt jätteinspiration!!! Så idag har vi köpt färg till sovrummet. Till både väggar och garderober. Nya gardiner och handtag/knoppar. Pappa var här idag och tog hand om barnet så jag fick måla i fred, vilken LYX!!!, då Fredrik var i Ockelbo. Men HJÄLP vilken tid det tog!!! Men jag lyckades iaf måla väggarna färdigt. Garderoberna kvar till imorgon. Hoppas barnet nöjer sig med typ youtube eller nåt, för då blir vi ensamma han och jag... på bilden ses första strykningen. Det blir bara så bra!!! Måste köpa lite nya prylar att hänga upp sen då. Aaaah vad härligt!!!!
Perfekt till mitt "djungeltema" i fönstret.
Hoppas nu bara att det hänger kvar, humöret till imorgon. Så jag inte bara klappar ihop på soffan med ett Netflix-race. Rätt härligt det med... Hahaha!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar