Sidor

måndag 10 september 2018

Ett genidrag!!

Köpte grytunderlägg på rusta och hängde upp på nymålade väggen. Topp!! Synd att dom inte var lika stora som tavlorna som hängde där innan... Hahaha!!! Eftersom jag inte gillar det där med underarbete... men gamla spikhål o grejer kan jag fixa sen... är väl bara att spackla och måla över tänker jag. Jag måste bli klar med garderobsdörrarna först. Jag som drömmer så mycket ser ju både det ena och det andra dyka upp på de öppna hyllorna i skåpen. Och det är ju bara sååååå rörigt där inne. Nä!!! Ikväll blir det fortsatt målning och på med nya handtag. Blir KANON!!!
Fast nu känner jag mig lite osäker på färgen... på bild ser den faktiskt skitfin ut får jag säga, men när jag står i rummet och tittar på den så känns den lite för grön... inte i hörn och skugga, men där solen kommer in... skulle jag tagit SUPERXLMATT kanske...?? Typiskt!!! Men tur att vintern och mörkret kommer snart, Hahaha!!! Kanske blir bättre för mina turkosa väggar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar