Sidor

söndag 2 december 2018

Som ett stök!!!

Igår fick vi hastigt och lustigt barnvakt. Från 17 ändå till i eftermiddags var gossen hos farmor o farfar. Fantastico!!
Vi käkade och kollade film i lugn och ro, sov ända till 7.30. Vaknade stel och tjock i skallen som ett jäkla stök!!! Helt sjukt!! Så skönt att sova i lugn och ro!!
Så idag har vi pyntat loss och slagit in nästan alla julklappar. Såååå bra!!! Tror vi är i fas inför jul. Bara några klappar kvar att införskaffa. Hur bra?!?!
Höll på att glömma dagens viktigaste: ADVENTSSTAKEN!! Hittade den i ett överskåp. Gissa vad glad jag blev när jag till min förvåning såg att jag bara ställt upp den med allt pynt förra året. Toppen!! Slapp jag åka o köpa mer mossa och leta efter alla svampar o grejer.
Mina förhoppningar om en fröjdefull jul är höga!! Börjar det så här bra alltså... (ja, jag antar att jag precis jinxat julen nu, så det blir väl en helt galet katastrofkaotisk jul... shit! Hahaha!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar