Sidor

torsdag 6 december 2018

Två galna tjejjer!!

Idag tog vi årliga julmiddagen på Church Street, jag och Johanna och Evelina. Hur gott och trevligt?!?! Jag kommer va mätt till nästa jul!! Men vilka galna tjejer!! Vilka julklappar!!! Världens julkula från body shop och finaste ljushållaren från solstickan. Dom är ju helt crazy!!!
Av mig fick dom ett ljus och ett par hemstickade sockor. Hahaha!! Fy farao vilket dåligt byte. För dom!!!
Så jag förvarnade dom att det antagligen blir ett par hemstickade grytlappar nästa år, så dom sänker ribban lite på sina klappar...
Men alltså hur LIVRÄDD blev jag inte när jag körde hem?!?!
Jag brukar ju alltid kolla bakluckan innan jag kör iväg när det är mörkt. Men av nån konstig anledning gjorde jag inte det idag. SOM jag ångrade mig. Mitt ute i kolsvarta naturen på E4:an hörde jag en DUNS. Mitt hjärta stannade, SKOJJAR INTE!!! Jag hade verrrrkligen inte kört på nåt, det kan ju inte vara nåt annat än i bagageluckan det lät. Tillslut lugnade jag ner mig själv och fick normal puls. Vad gör man?!?! Vill ju inte gärna stanna mitt ute i svarta natta och gå ut o kolla... nu ligger jag i sängen och funderar vad det kan ha varit som lät egentligen... kanske var nåt på radion eller så. Jag hade ju rätt högt på och ljudet far ju runt i högtalarna hit och dit. Kanske nån som dunsade med nåt i bakgrunden... jaja! Det var ingen som klättrade över sätet och skrämde mig från vettet.
Nästa gång vet jag vad jag INTE ska glömma... jag kör ju så lite bil nu för tiden sen jag började jobba hemmavid så jag tänker väl inte på att kontrollera att inga fripassagerare ligger bak i skuffen hahahaha!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar