Sidor

söndag 17 februari 2019

Det där med bild....

... det var aldrig riktigt min starka sida va?!?! Hahaha!!!
Helgen var riktigt trött och typ inget som skulle göras har blivit gjort... typiskt!! Det är som ett skämt alltså, hur trött och oinspirerad jag är på helgerna. Vill typ bara sova, och det går då rakt inte med fyraåringen här hemma. Så man går ju runt som en jäkla zombie hela dagarna och imorgon är det måndag igen och jag får lite ågren över att känna mig totalt outvilad. YES!!! WIHOOOOO!!!
Men då är det ju bra att lista vad som faktiskt blivit gjort:
Ett besök på Pinchos.
Flera maskiner tvätt.
Dammsugning inkl diverse väggar. Shit!! Solen tittade fram och hjälp!!!! Dammtrollen syntes EXTREMT bra. Dåligt.
Men sen så har jag stickat färdigt småsockorna OCH börjat samla inspiration till vår utbyggnad. (Som f ö ligger lååååååångt in i framtiden.) försökte rita upp och visa Fredrik hur jag menar och tänker. Hahaha!!! Vet inte riktigt om det kom fram... men men, tur att jag har bra med tid att skaffa skills, kanske blir sjukt bra på att rita!! Man vet aldrig...
Hahaha!!!
Sen var vi till Fredriks föräldrar på smörgåstårta o fika idag. Jag frågade redan i fredags om det var nån som fyllde eller så, men icke. Det var bara ändå.
Så kom vi dit. Jahaja!! Svärmor fyller visst år i morgon, så det var kalajs. Grattis!!
Suck!!! Jag är då så hjärntrött så jag håller knappt reda på min egen födelsedag... typiskt... jag tror jag blev totalredo för semester i o m att jag fyllde i semesterlistan på jobbet i fredags.
18 veckor kvar bara.
KÄMPA!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar