Sidor

tisdag 19 februari 2019

Skallebank

Inte konstigt det känns som hackehackspett i hjärnan titt som tätt... i helgen när mamman i huset vek tvätt (och till råga på allt pratade i telefonen samtidigt, hur farao vågar jag?!?!) drog gossebarnet fram saxen och friserade sig lite. Alltså... vad säger man...? SNYGGT!! Eller...?? Jag som satt frisyren på utväxt eftersom jag vill att han ska ha en frisyr mer än bara kortklippt. Jaja, ändrade planer. Han ska tydligen ha utväxt med hack. Hahaha!! Så nu kommer han väl se rolig ut ett bra tag framöver... fast sen när kunde man ha en plan och sen genomföra den/genomföra den i rimlig tid sen man fick barn?? Det är väl inte för inte man är ett sönderstressat vrak som vaknar upp varje morgon med en känsla av FIRE (läs:typ i klassen vulkanutbrott) i solarplexus...
Jaja... inte alla som kan grilla korv direkt på morgonen bara genom att öppna käften. Hmmmm dragonbreath fick helt plötsligt en ny innebörd. WOW!!
Vidare så var jag på hk idag på frisktandvårdsrepresentantmöte. Det var dajligt att komma in till stan lite. Köpte sushi till lunch och så gjorde jag väl ett sjukt fynd på stickspåret. Värsta rean!! Halva rea-priset, MUMS!!!
En redig necessär. När jag nu i hela fridens dar ska ha användning för den...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar