Sidor

lördag 15 februari 2020

Banköverföring...

Alltså hur drygt?!?!
När man hittar nåt värt på tradera, och så står det "banköverföring" ... irriterande!!! Allt blir ju sååå mycket krångligare. Hört talas om swish eller?!?! Men jag är nog inte ensam om att tycka det, för oftast blir det ju inte så många bud på dom auktionerna. Så egentligen BOOOORDE jag ju 1:
skaffa ett nytt sånt där litet kort från banken som jag tappat bort, som man måste ha för att lägga till nya konton på bank-appen För att betala till liksom
eller 2:
bara sluta upp att tycka det är så krångligt. Herregu! Gå in på banken via datorn och fixa bara. Hur svårt kan det vara?!?!?!
Tydligen sitter det jäkligt långt inne. Vet inte huuuuur många godbitar jag missat pga detta...
Iofs väldigt bra för plånboken...
Om ni undrar vad det är för grej jag fått span på: ett glasägg från kosta Boda, skulle nog va tjusigt i min installation i rabatten i sommar...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar