Sidor

söndag 5 juli 2020

En sjukt bra lördag!

Igår drog jag norr över Dalälven och träffade Annelie. Vi har inte setts på mer än 6 år, ändå kändes det precis som igår. Vi tog vid där vi slutade liksom. Haha! Helt sjukt bra!!
Jag tog med garn och virknål då hon lovat visa mig en sån fin ruta hon kan virka. Hon hade gjort en sån fin filt på insta. Jag är ju värdelös på att läsa beskrivningar så hon gick tålmodigt igenom steg för steg och dessutom hade hon skrivit ut beskrivningen. Alltså va?!?! Vilken kompis!!! Sen fick jag urgod mat och fika och så drog vi till Högbo och bara hade det HÄRLIGT! En härlig dag. Nu är mina batterier laddade ordentligt och jag ska såååå sticka fina filtar veckan som kommer. Jag har tyvärr tappat bort typ alla virkprylar. Men garn... japp!!! Det finns... Hahaha!!! Sjukt!! Men dessvärre är det 4/8 (? Slänger mig med termer jag inte fattar) så det blir små filtar. Men brorsan tex ska ju få barn här i dagarna och behöver säkert en filt till vagnen. Visst?!?!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar