Sidor

söndag 4 oktober 2020

Mer helg tack!

Redan söndag. Det är ju OTROLIGT!! Vad fort tiden går på helg... önskar veckodagarna kunde försvinna lika snabbt!!
Men iaf: testade ny magövning från Biggan igår efter crosstrainern. Var faktiskt jobbigare än jag trodde. Man skulle liksom sträcka upp benen så rakt som möjligt, liggandes på golvet. Uppmuntrande på så sätt att benen ser riktigt smala ut från den vinkeln. Får köra lite till!!(eller lägga på filter som verkar vara så poppis, träffar på lite folk ibland som gillar filter. Känner oftast inte igen irl och missar att hejja. Sorry om jag verkar stram liksom...)
På kvällen hade vi tapas på menyn. Elliot tog korv med bröd. Lärdom!!!: ha i MYCKET mer vitlök och chili än du tror till heta räkorna. Vart en mycket mild variant med 2 klyftor vitlök, en chili och en skopa sambal. Så nästa gång ska jag kräma på ordentligt!! Hade dagen till ära rotat fram gjutjärnsgrytorna, de små, som jag köpte på Ullared för ett år sedan. Premiär för dom då! Kul!! Älskar min tvättstuga. Ofta iaf.
Idag ska jag hämta ett sjukt fynd som jag tingat på den lokala köp- och säljsidan på fejjan. Bild kommer väl under dagen kan jag tro... haha!! Cliffhanger!! Nä, hörde jag kanelbullens dag? Dags att sätta en deg kanske...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar