Sidor

lördag 3 oktober 2020

Varför vill dom göra livet surt för mig...???

Dom verkar verkligen inte gilla mig, hoppar riktigt på mig. Det är ju skitjobbigt!! Det var förvisso ett tag sen jag kände mig utsatt på detta viset, men idag var det dags igen...
Enköpings trottoarer. Vad har jag gjort dom?!?!
Fälg och däck, MOS!
Men inget ont som inte har något gott med sig. Fredrik (har väl tröttnat) kollar efter lite mer Angie-anpassade fälgar. Så det är ju faktiskt bra. Fast det är fortfarande konstigt att jag kraschat fälgarna 3 av 3 ggr i Enköping. Sjukt! Enköping hatar mig!!!!
Iallafall stadens trottoarer. Var till optikern och hämtade läsbrillor. Najs! Så är det, när ålder smyger sig på och linserna tappar elasticiteten... men det gör inget. Det är synd bara att jag inte kan se tv:n med dom på. Får sitta med brillorna på nästippen och kolla över glasen liksom så jag kan multitaska med virkning. Hahaha!!! Gamla gumman då...!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar