Sidor

tisdag 24 november 2020

Senaste nytt...

Eller nytt och nytt... tycker det inte händer nåt. Tröttsamt!! Men iaf virkade jag klart filten, evighetsprojektet, i helgen. Härligt att ha det överstökat!! Nu återstår bara ca etthundrafemtiotvå garntåtar att fästa. Shit! Till helgen kanske...
Vidare har jag hämtat ett paket på Ica i söndags. Det hade legat där hela veckan. Har jag tappat stinget? Det var tre ytterligare ljusstakar till samlingen. Men jag börjar tröttna rejält på dom där!! Alltid är det nån spricka här och där. Jag fattar inte... är dom TOTALT blinda, alla som säljer dessa lyktor på tradera... jaja, skitesamma... 1 av tre var hel iaf... det kanske är en arbetsskada från förr. Jag kanske helt enkelt har öga för det där. Sprickor i glas och porslin... jag tror jag ska sluta samla på dom... men några hela och fina har jag allt. Det verkar vara 50/50 det där. Hel/sprucken. Är det fler jag känner som upplever samma sak?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar