Sidor

torsdag 25 februari 2021

Vaccin och smörgåsrån

Igår vaccinerade vi oss. Kändes absolut INGENTING. Toppen. Firade med en hamburgerlunch på stan.
Men så vaknade jag väl i natt (kl 23 iofs, men för mig är det ju natt för längesen) med feberfrossa och svettningar om vartannat. Illamående, hjärtklappning och huvudvärk. Fick stappla mig till köket och trycka ipren och Alvedon, värma vetekudden samt hänga i badrummet om vartannat. Efter några omgångar kändes det väl hanterbart med skallebank och feber, men HJÄLP vad jag mått spyilla... legat på soffan hela dagen med en kräkklump i halsen och endast kunnat smutta på lite vatten. FY!!! Inte kul för en spyfobiker... nu vid 17 har jag klämt lite smörgåsrån och sköljt ner med Cola. Cola, livets dryck, botar allt!!
Ujujuj!! Självömkan är total!!!
Undrar om det har med vaccinet att göra eller är det hamburgaren som spökar? Jaja.. ska lägga mig snart igen så hoppas jag på en bättre dag imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar