Sidor

fredag 22 oktober 2021

Lite visset…

Jahapp! Blommorna i hushållet mår sisådär… då vet vi alltså det; palettblad är INTE lika lättskötta som elefantöra. Jag gillar ändå elefantöra mer, så det gör inget…
I övrigt lider jag efter två dagars magsjuka. Fy farao!!! Idag har det börjat stabilisera sig så att säga. Men jag törs fortfarande inte käka nåt… URK!!! Alltså. Trodde det var räkorna vi käkade i tisdags, fredrik har dock inte känt någonting (och Elliot käkade ju pannkakor), men så fick jag höra att det var ngn mer på jobbet som var hemma av samma anledning, så det kanske helt enkelt är magsjuka… och då kommer ju nästa vidriga tanke… ska familjen ligga hemma o kräkas i helgen nu då?!?! Fy farao!!! Hoppas vi skött oss så jag inte lyckats smitta dom… för det är ju riktigt vidrigt det också, när andra i familjen kräks loss. Och annat… håller tummarna att vi slipper kräksfestival i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar