Sidor

torsdag 16 december 2021

Känner mig smart….

…Matsmart… hahaha!! Livsfarligt när man är hemma o vabar hela dagarna… har fyndat mycket handtvål och såser. Tyvärr saknades precis två burkar med jordnötssås, får se om dom dyker upp. Lite sockerdekorationer till nåt bak, chokladgubbar och lite sockerfritt godis. Tänkte testa när det var så billigt. Det stod i texten att det kunde sitta ihop litelite… likamed: det är en godis i varje påse. Men det gör ju inget. Hoppas det smakar gott iaf… gör det säkert! Sen köpte jag även en pastaburk!! Så tjusig! Man fick den på köpet med krossade tomater och spagetti. (Jag har ju bara en exemplarisk pastaburk från Iittala redan… varför…?)
Slog mig precis… vem är jag..?!?! Vad gör jag?!?!  Jag blir inte förvånad om min familj skickar mig på kbt i julklapp…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar