Sidor

måndag 13 december 2021

Lucia

Måndag igen… vab…igen… blir man årets anställd…???
Men idag är det lucia och jag kom för en gångs skull ihåg att knäppa på Lucia i Tällberg på SVT. Såååå fint!!  Vi myser med frukost och tänd julgran. Försöker stressa ner lite för det här med vab nuförtiden kan ju vara lite hektiskt på morgonen… först kolla ordentligt med gossen, har han symptom? Jomen visst. Hostan och snoret är inte övergående, skicka mejl till skolan, fylla i och skicka in frånvaro på appen, meddela jobbet SAMT hitta en tid för covid-test. Idag får vi dra till Bålsta för test, i Enköping fanns test på onsdag först. Nu när allt är fixat behövs en nedvarvning.
Alltså det ser ju helt magiskt (ja, jag vet… mitt hatord) ut med bilderna från Tällberg. Jag måste åka till Dalarna snart! Var ju skitmysigt när jag gick på folkhögskolan i Leksand. Fast jag var ju också LIVRÄDD!! Mörkrädd!! Hahaha!! Jag hanterar ju inte natur så bra, framförallt inte i mörker. Det var på höst/vinter jag hängde där några tillfällen… plugg på dagtid och fritid mest i mörker…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar