Sidor

lördag 9 april 2022

Dagen efter…

Igår var gossen på disco. Jättekul, han har varit tÄGGad i flera veckor… slutade i blodvite och tårar då han blev knockad på läppen precis innan hemgång men jag tackar högre makter att inga tänder var inblandade… tänder… jag får lov att säga att ämnet oroar mig extremt mycket mer nu än innan jag blev tandsköterska…
Men iaf så tänkte vi att efter en massa dans och bus med kompisarna in på sena kvällen måste leda till en rejäl sovmorgon!! 5.30… då var det dags för uppstigning… Men jag tycker att han är lite grinig idag alltså… allt snask och läskdrickandet som ska ur systemet… jag är dessutom föga poppis som sa att glass vid 7 på morgonen är en sämre idé… det visar sig om surmulet går över snart… inte lätt att vara 7 Barre…
Men nu längtar man väl efter lite ledigt!!! Det blir inget påsklov här i familjen, men det blir ju 4 dagars helg nästa vecka och det ska bli FAB! Och kolla mina luktärter! Inte så många som jag annars brukar så, men jag tänker att det kanske räcker ändå… min spaljé är ju ändå inte så bred.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar