Sidor

söndag 3 april 2022

Susig!!!

Alltså hur fint gjorde inte Barbro?! Mitt hår har väl aldrig varit så tjusigt!
Det blir toppen!! Hurra!
Nu är grabbarna på hockeymatch, jag trodde ju att hockeyn var slut för terminen för flera veckor sedan, men den verkar fortgå i evig tid. Fast det är ju kul för dom!
Jag lyckades baka två sorters kakor till cafeterian: bananmuffins med pollyfluff och kolasnittar.
Så även om det varit en riktig slöhelg , precis som jag önskade, så har det ändå blivit lite gjort. Tvätt, bakning, promenad, sått luktärter (var tvungen ändå… ) en massa bra saker helt enkelt!!
Nu är snart denna härliga helg förbi och veckan som kommer bjuder på spännande saker! Till exempel auskultation på Seminariet med goa Linda!!
Mååååste komma ihåg att jag börjar 2 timmar tidigare imorgon… hahaha!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar