Sidor

söndag 15 maj 2022

Söndag igen…

Jamen då var det söndag igen… började dagen på Fullerö med Biggan o Lia. Hängde på låset gjorde vi också, då det öppnade först kl 11. Jaja… så är det.
Dagens ojsan: Elliot sov till 8.00… åh herregud… han blev lika chockad som jag, hahaha!!!
Nu sitter jag bara hemma helt ensam… plockade undan tvätten och lite annat, borde passa på att börja med altanen… men jag bara hoppas på att det ska stå en friggebod på tomten snart och då blir det ju bara såååå mycket lättare att städa på altanen då jättemycket skrot därifrån kan platsa i en bod… men vi får väl se hur det går. Håller tummarna!
Funderar även lite på var jag ska sätta mina frösådder. Har ju inga land direkt att stoppa i kommande plantor. Fick lite av Biggan idag också. Tagetes och solrosor. Förra året fick jag ju en sån otrolig tagetes som mer såg ut som en buske. Den var ju GALET fin!! Hoppas det blir en lika i år.
Nä, jag får nog känna mig besegrad av latmasken, jag fortsätter nog bara att slöa… nya tag imorgon. Gääääsp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar