Sidor

lördag 17 september 2022

Om någon undrar….

… hur långt jag hunnit på den omtalade filten…! Jomen snart 16 nystan iallafall. Den börjar bli riktigt bökig att hantera. Men minst en 10-12 nystan till måste det väl bli. Jag börjar tröttna ska jag säga. Men inga fler ufo's! Jag ska härda ut och virka färdigt, sen ska jag nog försöka sticka lite tofflor. Det skulle väl vara mysigt?!?! Vi får se… dom där grytlapparna som skulle bli såååå roliga att göra… ja, det verkar det inte bli så mycket med så att säga… hahaha! Jag har inte tid med ett jobb! Jag måste få sticka och virka minst 40 timmar i veckan. Hur ska jag lösa det?!?! För att inte tala om alla julkulor jag måste pärla. Jag har för mycket hobbysar (som ligger på hög och väntar på att jag ska lära mig), för lite tid. Livet…
Fast med tanke på hur lång tid det tar att virka en rand på filten så får jag nog säga att jag verkar ha en del fritid… hahahaha!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar