Sidor

söndag 16 oktober 2022

Plask i pölen…

Vi måste öva på simningen, tog tag i saken imorse och trotsade min badhusfobi. Fy farao! Men vilken god mor!!! Det ska ju vara nåt simprov före jul och kan gossen inte simma 6 längder (tror jag det var) så vet jag inte hur det blir… blir väl simning istället för hockey kanske… det blir poppis… äh! Men kör vi lite tidiga söndagsmorgnar här ett tag så kanske han fixar det. Och det var inte så gräsligt, typ 10 pers mellan 8 & 9. Sen ramlade dom in, då fick jag nog så då drog vi. Men jag är ju faktiskt ändå laddad för några söndagar kl 8. Vad bra!! Jag kan inte vara annat än nöjd med helgen. Toppenmiddag i fredags, en heldag/kväll med Greta o grabbarna igår och lite virkning och fix idag. Ingen stress, bara härligt! Perfekta uppladdningen för en ny vecka. GÖTTA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar