Sidor

lördag 14 januari 2023

Lördag!

Veckans bästa dag!! Äntligen här!!
Började med att medvetslössova till 7, UNDERBART!!! Gossen börjar fatta det här med att sova ut vid ledighet…
Sen drog vi till stan, Fredrik stannade hemma för han skulle på…. Trumvirvel…: HOCKEY. SKRÄLL…
Jaja, vi lunchade och tittade på Avatar. Sjukt impad av pojken som klarade hela 3 timmar i biostolen. Men jag får lov att säga: det får nog bli Gränby nästa gång det är filmtajm… så himla små stolar, ingen kopphållare, trångt, gubben framför hade jordens största skalle så jag såg knappt halva duken om jag inte HÄNGDE åt vänster och en massa skitungar som härjade. Ingen bra filmupplevelse. Dessutom världens dyraste godis, dricka och snacks… orimligt!
Jaja… det kanske bara är jag som blivit gammal och sur, borde hålla mig hemma kanske… hahaha!!!
Lite shopping också, Elliot tycker det är så kul med Normal. Jag kan nog hålla med faktiskt. Men allt i dagens påse var det Elliot som ville ha. Jag köpte bara en ljusstake på TGR.
Kan man som barn vara mer reklamskadad när han köper en disksvamp och en burk Pink Stuff?!?! Jaja! Bra han tänker på städning. Han borde börja praktisera det lite också…. Hahaha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar