Sidor

lördag 28 januari 2023

Är det ens tillåtet….

… att vara så oteknisk som jag? Sjukt….
Idag har vi ju haft en rejält härlig syjunta! Biggan, Lia och jag. Efter nåt glas vin ville jag stila på sociala medier med det fina växthuset jag fick… men HERREGUD!!! Det var så längesen så jag visste inte alls vad jag höll på med!!!! Pinsamt!! Är jag en sån där boomer?? Eller…?? Kanske bara gammal… hahaha!!! Jag är verkligen där nu! Fattar inte vad ungen lyssnar på för musik, alla "kändisar" som fladdrar förbi som jag inte ens hört talas om, kollar konstigt i smyg hur folk klär sig (men alltså cameltoe och magtröja…. Är det ens lagligt?!?!) ja… hmmmmm
Dessutom har jag syjunta med porterstek… jamen är det inte så man alltid har önskat sig livet ändå?!?! Sjukt NAJS!!!!
Ååååhhhh vilket fint växthus!!! Och ytterligare ett snäckfat fick jag också…. Helt enkelt bara sååååå fint!!! Jag blir verkligen så bortskämd!!
Snart är det väl dags att så eternellerna också så det kommer ju bara bli så mysigt att förgro i mitt växthus…. Aaaahhh!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar