Sidor

söndag 5 februari 2023

Gör jag ingenting nu för tiden?!?!

Jodå! Jobbar mest, sen åker jag hem och sover. Typ… så trött!! Sen har jag startat toffelfabrik tror jag, men det tar ett tag alltså, stickningen… men jag har nästan gjort klart 3 par den här veckan. Så inte så konstigt att jag inte hinner uppdatera här inne… hahaha!! Det är svårt! Ingen toffel blir i tänkt storlek. Först stickoar jag… då är dom JÄTTETORA, efter tovning: jättesmå… tur Elliot hade match i Bålsta igår. Så jag gjorde nåt annat än bara stickade…. Pappa var med, så när vi lämnat gossen på samlingen gick vi först till muséet och efter den iskalla promenaden (fick brainfreeze utifrån) tog vi en fika. Så gott!!
Sen: tacos och mello.
Nu måste jag snart skynda mig upp, skulle lämna ett örhänge till Biggan lite snabbt idag. Det förvandlades till prommis, men det får bli en hastig rackare för sen måste jag köra in gossen på kalas i Uppsala och INNAN det måste vi fixa present… shit!! Det blir stressigt det här… sen hoppas jag så mycket att Karin vill ses på Gränby medan kalaset håller på… det var verkligen såååå längesen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar