Sidor

torsdag 23 februari 2023

Lov…

Elliot har sportlov den här veckan. Han var hos farmor och farfar i början på veckan, med Fredrik igår och idag fick jag lite ledigt med. Gossen var sådär nöjd med dagens aktivitet; en tur till Steninge. Fick ju mejl tidigare i veckan att det var stor utförsäljning i rotundan… jag hittade inget som jag ville ha tyvärr, men vi åkte inte tomhänta därifrån. Jag har ju en kompis som fyller 60 om drygt en vecka… så nu håller jag både tummar och tår att hon inte köpt själv, det vi köpte… ja det visar sig. Vidare hade jag hela 3 paket att hämta. Byxor från Kappahl, fem-böcker från tradera och ännu mer garn. Är det fjärde lådan nu, bara i februari…? Hahaha! Galet! Jag stickar på, helt enkelt…
Och gossen blev nöjd efter 15 när Fredrik kom hem och dom drog på hockeyträningen… en härlig dag ändå!
Imorgon drar vi på Bio. Gossen är även ute efter krympplast och posca-pennor… så det blir väl en sväng in på panduro med. Vilken tur ändå att jag samlat på mig ett redigt lager med pyssel genom åren, så han behöver ju inte börja från scratch när han kommer på nåt… han blir lika förvånad varje gång när han vill handla nåt och jag ba: "ahaaaa!! Poscapennor säger du, jag har ett gäng ligger på skåpet". Självklart saknas ju full sortering, men ändå… hahaha!!! Hoarding, är det min talang det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar