Sidor

fredag 17 februari 2023

FEM

Kom på för ett tag sen att jag läste många fem-böcker när jag var liten. DET måste väl vara kul för Elliot?!?! Spännande böcker och mysigt att läsa. Googlade och hittade massor på tradera. TOPPEN! Men vad dom verkar poppis! Många bud… men så hittade jag en "köp nu" för 40 spänn, fick väl gå då. Jag vill ju FYNDA… plus 57 spänn i frakt… jaja. Den första boken i ordningen iallafall, får väl kolla på bibblan om resten finns där, om gossen gillar.  Jag har ju lite lov nästa vecka iallafall, torsdag och fredag. Det ska bli så skönt!! Jag är så trött och sliten nu så jag är såååå jäkla glad att jag slutade tidigt idag. Hämtade gossen, vi köpte fredagsmys och nu ska jag bara sticka färdigt en socka till. Pizza ska vi käka hos farmor (och farfar) som fyller. Helgen är fett EFTERLÄNGTAD!!! Sååååå trött och sliten jag är!! Är det gammeln??
Jaja, hoppas på uppladdning i helgen och sen är det ju kort vecka. GÖTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar