Sidor

söndag 12 februari 2023

Dåliga beslut…

… verkar ju vara min expertis…!
Grabbarna har varit på hockeycup i helgen. Dom har bott på hotell i Gävle och haft hockey med laget sen i fredags. Käkat gott, träffat den ÄKTA Jon-Henrik, Foppa och Zäta på Stortorget och bara haft det najs! Jag tänkte det var grabbhelg, åkte upp igår och kollade på lite match och sen käka med Evelina. Träffade syrran o Petri, farsan o Magga, kusin och Sixten och Emma och Isak. Så jag är riktigt nöjd med helgen får jag lov att säga.
Missade dock första matchen pga körde över gysinge, det var ju på Göranssons så jag tänkte det var en smart idé.Uppenbarligen INTE!!! Typiskt!! (Tog liiiite längre tid än jag räknade med..) Dessutom var det många mammor som bodde med på hotellet också… ja, man är väl inte däruppe bland topp-10-hockeymorsorna… om man säger så…. Men jag följer väl med nästa år då. TOPPEN! Hahaha!!  När jag kom hem på kvällen såg jag att Maisan varit på besök. Hahaha! Var tvungen att dokumentera till mitt kära barn. Det är vår grej, Maisans bravader… nu stickar jag vidare och väntar på att grabbarna kommer hem. Måndag imorgon… wish me luck… hahaha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar