Sidor

lördag 25 mars 2023

Otacksamt…

Grabbarna skulle köpa hem pizza efter att ha varit borta exakt hela dagen. Jag ville ha en barnpizza, margerita. Då blir den lite tjockare och inte så flottigt.
Vad ligger i lådan?!?! En jäkla trippelpizza med cirkus 2 kilo ost. Men tackar! Blev direkt förbannad, kan man inte någon gång få det man vill ha?!?! Ska det vara svårt det? Pizzagubben ville bara vara snäll, det vet jag, men jag vet ju faktiskt vad jag vill stoppa i kakhålet. Så det var ju faktiskt bra ändå.. efter en tugga var det mer än nog. Onödigt att kasta pizzapengarna i sjön. Hade kunnat spara dom och käkat en knäckemacka direkt. Men då vet jag det till nästa gång. Blir inga fler pizzor!!  Skönt! (Och mycket nyttigare också!!)
Samma med gårdagens besök hos optikern. Lär ju KNAPPAST bli fler besök där. Hahaha! Alltså nu är det bäst att jag går och lägger mig för fy vad grinig jag blev… nu laddar vi för en ny dag imorgon, och på måndag ska jag äntligen med bihålorna till Ackis. TOPPEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar