Sidor

torsdag 9 mars 2023

Vinterland!

Man tror ju inte det är sant… fast ändå… man borde vara van efter 43 vintrar i Sverige… hahaha!!! Men man längtar ju så hemskt efter sommar. Men jag känner verkligen vad ljuset gör skillnad! Det är ljust när jag kommer till jobbet och ljust när jag åker hem. Dessutom fick jag flexa redigt igår och dagen idag dagen har bara rusat fram. Så jag får säga att jag faktiskt känner mig osliten och rätt pigg inför slutet av veckan. Helt FAB!!! Vad härligt!!! Det var väl längesen ?!?! Och vilken tur, för på lördag väntas syjunta hos Biggan. Biggan har dessutom fyllt 60 och jag och Lia har köpt en fin present som vi tror hon kommer gilla skarpt!! Hoppas…
Nu sitter jag i soffan och stickar sockor. Och tittar på en rätt fånig serie, men sååå NAJS va?!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar