Sidor

lördag 4 november 2023

En god morgon!

Hittade Pomelo på Willys häromdagen. Den var riktigt god. Det ska stå nåt med honey, lesson learned. Så nu käkar jag det, kom precis på att jag ju har en fodrad regnjacka så jag kan inte förhala mig ur morgonens promenad i detta ruskväder. Så osugen, men det ska göras. Seeeen ska jag förbereda dagens syjunta. Jag har ju så svårt att bestämma menyn… har bestämt några ggr, men jag tror det blir heta räkor, enchiladas och äppelpaj med glass… så får väl åka och stödhandla IGEN då… för då saknas det lite prylar… zzzz hur gör alla som har allt hemma jämt?!?! Eller så kanske det inte stämmer riktigt med verkligheten… snacks har jag iaf… för Elliots hockeylag sålde ju chips för ett tag sen. Syrran som bor i Örebro har inte hämtat sina påsar, så jag kan nog ta tillbaka dom hahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar