Sidor

torsdag 2 november 2023

Omstart…

Vad farao händer?!?! Få lite panik nästan!! Igår började det. Huvudvärk… 🥶 har druckit kaffe och Treo, utan framgång. Jag bara måste ta en sumatriptan snart känner jag. Men jag har ju känt mig så nöjd som klarat mig utan skallebank rätt så länge… men jag ska hålla ut, ska lämna blod nu på morgonen så jag tar med mig medicinen tror jag. Man får ju inte lämna blod på 10 dagar om man tagit sumatriptan… som tur är så är det inte värsta värsta värken, men den är sjukt ihållande. Så irriterande. Bara jag inte blir sjuk igen!!! Jag ska ju vara ledig nu i fyra dagar. Mycket mys förväntas. Inte ligga halvdöd i en mörk grotta… jaja… tänkte säga att jag ska sova lite till och hoppas det går över… haha! Med en dubbel espresso Treo special så kanske sova är det minsta jag gör…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar