Sidor

lördag 20 januari 2024

Blandad kompott!

På promenaden avklarade jag en hel del! Hälsade på Lars Lerin på Sandgrund, han var otroligt fin och hans man också. Det var mycket härligt att besöka hans utställning.
Så otroligt fint han målar!
Det var lite svårt att hålla masken och uppföra mig, för jag blev ju starstruck… och vad passar sig att säga liksom. Jag sa typ inget. Ville köpa en bok och en poster och han erbjöd sig att skriva en hälsning. Hur FIN!! Boken och postern ska jag ha i friggan!! Undrar om han är på plats jämt eller om jag bara hade tur pga sin nya utställning med hundar…premiär idag visst…   ja, det var ett toppen besök iallafall! Vilken turgumma!!

2 mössor handlades på rea, öronproppar från apoteket (2 sorter jag inte testat förut) och från normal blev det ett plumping lipgloss till mig (känd från TikTok) och frystorkad glass till barnet. Fredrik får en redig handkräm. Det där working hands. Det ska ju vara bra! Kanske klämmer en klick jag med. Jag har slarvat med handskar vid ytdes, i den här kylan märks det verkligen… nej! Nu ska jag försöka sticka såna där tofflor som jag gjorde förra vintern… märker redan ett misstag… råkade ta med mig för tjocka stickor… har även tappat bort min beskrivning, ja… det kan bli hur som helst… sorry Tessan… det blir nog till att vänta ytterligare på hemslöjden… vi får se… zzzZzzZzz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar