Sidor

söndag 28 januari 2024

Otroligt!

Lyssnade på en hel ljudbok. Wow! Effektivt att "läsa" och göra annat samtidigt. Men lite mer träning behövs nog, för flera gånger missade jag varven vid stickning eller missade stycken i boken och fick spola tillbaka. Och hjälp vad svårt att vänja sig med inläsaren… kan inte hålla karaktärer och dialekter, skrålade illa låtar av Nationalteatern och psalmer… men nu laddar jag med frukost, försöka sticka tofflor i modell mindre samt del två i serien. Med samma uppläsare… men det känns redan lite invant. Om ett tag blir det promenad. Tyvärr lite tråkigare väder idag va?!?! Funderar på om jag inte ska göra en egen insta till min Frigga? Men vad ska den heta? Och kommer jag ens kunna fylla med intressant innehåll… vi får se, vad våren bjuder på.
Först måste jag väl ändå vänja mig med att åka buss i ottan till mitt nya jobb. Det känns nästan som att jag har lite resefeber… hahaha! Hjeeeelp!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar