Sidor

torsdag 1 mars 2012

Bortskämd!

Då gårdagen bjöd på en riktigt otrevlig händelse på jobbet så jobbade jag inte idag. Var in till jobbet på möte imorse bara och sen åkte jag hem igen. Sandy följde med hem och höll mig sällis hela dagen.
På em kom Rosemarie, Linn och Alfons förbi med en jättefin blomma




Vad GULLIGA!!!
man blir ju helt rörd över all omtanke idag! Men imorgon ska jag jobba igen så nu är det hög tid att tvätta jobbkläderna och sen ska jag sova för jag är helt slut!
Förresten vart jag helt slut för en annan sak idag, Doggen kom väl in från en liten lekstund på baksidan. I leran... Och HJÄLP!!!! vad skitig han var när han kom in.... Och duscha hunden... Det är ju inte hans favorit om man säger så... Hahaha! Jäkla skit! Nu har vi lerstänk i varje vrå i badrummet.... ZZzzzZZzzz

Förresten!!!
Hur kan jag glömma?!?!



Pratade i veckan om en konstig, borstlös mascara från id Bare Minerals med Camilla. Hade sett den inne hos Emma och fattade inte riktigt hur det funkade. Ja men då råkade väl Camilla ha en sån hemma och gissa om jag FICK den imorse?!?! Jajjemen!!! Shit vad bortskämd! Och vad jag tycker om den: lite annorlunda. Jag måste nog testa den lite till... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar