Sidor

lördag 3 mars 2012

Citronträd!!

Men sådärja!!! På plats och tänk vad det doftar GOTT! jag smäller av...
När jag åkte hem från Enköping slog det mig; vad sjutton ska jag ställa trädet på?!?!
PANIK!!!!
tänkte efter ett tag och kom på att jag har ju faktiskt en piedestal ute i redskapsbon. Men kruxet är att det finns en god anledning till att den står där ute... Inte så... hmm, snygg helt enkelt. Har fått den i julklapp av mamma för hundra år sen och har tänkt att den är säkert bra att ha någon gång. Jajjemen!!!
Drog ner på färgaffären o köpte vit lack och en fin korg att stoppa trädet i. Jaaa, det får helt enkelt gå an!
Och det kommer säkert passa som en smäck ute på altanen i sommar :D
Jag ska kika efter en liten ljusslinga ( när jag tänker efter har jag nog nån ligger i tvättstugan...) som jag kan lägga lite fint vid stammen och så ska jag försöka få Fredrik att göra en liten hylla på nedre delen. Försökte nyss, men han är VÄLDIGT slö idag tycker jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar