Sidor

söndag 1 mars 2015

Vilken härlig helg!!

Fredrik hade fixat den här helgen bra tycker jag. Igår tog vi in på hotell i Uppsala, inte så långt hemifrån men det är ju bara skönt!!!
Jag fick massage, väldigt välbehövligt, medan grabbarna drog ut på stan och handlade snygga skor. Jag mötte upp och så gick vi och handlade en sån där ljusslinga från happylights. (Är det så dom heter nu då...? Bild kommer sen iaf) till elliots rum. Hoppas färgerna blir bra, det fanns ju så många fina att välja mellan, och på houshold där vi köpte, där plockar man och blandar precis som man vill. Sen handlade vi fika på Forsa. Supergott!!! Klockan 17 var det dags för middag på o'learys. Elliot tyckte det var SÅÅÅ roligt. Men han somnade typ i desserten. Churros tog jag till efterrätt. Så gott!! Vad lustigt att dom har det på Olles... Sen, helt TOKMÄTTA, gick vi till rummet och kollade på mello. Fredrik somnade typ nio, Elliot med. Jag vet inte när jag somnade, men väckt det blev jag med dunder och brak ett ANTAL gånger när den lilla gossen i sällskapet bestämde sig för att vakna. Och verkligen GALLSKREK om jag försökte ge honom nappen istället för tutten. Alltså vad är detta???!?! Ska kidjo ALDRIG sluta med tuttningen??? Då kommer jag bryta ihop. Jag är så trött på att aldrig få sova så jag tror jag DÖR!!! Jaja, iaf så måste jag ju ha somnat in för var det inte Elliot som gallskrek så var det Fredrik som ryckte i mig och gafflade om att jag snarkade. Vad är det frågan om...? Det behöver han väl inte väckas för??? Han som drar såna timmerstockar på nätterna så det ekar över samhället. Tack för den. Iaf så gick vi ner tidigt och käkade frulle. Supergott och lillis ser mer än nöjd ut. Nu ligger jag i badet. Fy vad jag önskar mig ett badkar. Så jävla skönt!!! Vi har så liten vattenberedare tydligen så vi kan inte ha nåt badkar säger Fredrik. Men jag undrar det jag. Själv behöver jag inte så mycket vatten i. Med den härliga matchvikten jag besitter så räcker en skvätt i botten, sätter jag mig i blir karet fyllt i ett nafs. Tur att fläsket är till någon fördel. Synd att jag badar badkar typ 1 gång vart fjärde år. Så nästa gång jag badar hoppas jag verkligen att det behövs MER vatten. Å. N. G. E. S. T.... Äh, toknöjd med helgen!! Med att jag vann vasen igår OCH att veckan som kommer blir en vecka med pyssel i kök och lillfisens rum. Tjihoooo!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar