Sidor

torsdag 7 maj 2015

Ajaj!

Ajaj ajaj...
Mammas odling är såååå spännande! Idag blev det uppstigning 05.30
SNARK! När klockan var fem vaknade jag av Fredriks väckarklocka, verkar nödvändigt att snooza en halvtimme, och kände att nu får bebisen ta lite välling och somna om. Han åt ju senast vid 19 igår. Kändes som att han bara mååååste svälta ihjäl annars. Värmde vällingen och gav det sovande barnet, tryckte in nappen och förväntade mig att han skulle sova som en stock till minst klockan nio. Det skulle väl vara SJUKT SKÖNT?!?! Vad trodde jag??? Var ju bara till att kliva upp det. Så här är vi nu. Men jag känner mig rätt pigg ändå, solen skiner ju och det känns ju helt underbart! Klockan åtta blir det gröt, sen får han väl ta morgonluren innan vi går på kalas hos Dante klockan tio. Vi får se hur den planen följs... God morgon!!

1 kommentar:

  1. Älskar pyjamasen! Tänk att lille pjallen är så lång att han når upp till fönsterbrädan! Ujuj där finns det grejer att förstöra... Men så söt han är ändå!

    SvaraRadera