Sidor

fredag 15 maj 2015

Dags för tvagning...

Igår blev det en liten Gästrike-turné. A-j kom hit i onsdags så vi skjutsade upp henne till pappa. Sen ut till Magga, som vi inte träffat sen i julas. Bedrövligt... Men där blev vi iaf FULLPROPPADE med fikabröd. Gott!! Sen till mormor som sitter hemma med bruten fot i gips. Där käkade vi kinamat. Elliot är fortfarande hängig och var väl inte sådär SUPERNÖJD, så vi drog hem vid 17.30... Tror jag.. Han sov gott iaf och när vi kom hem och han verkligen skulle sova, ja då var han som förbytt. Hoppade och korvade sig i sängen men vid 21 somnade han gott och sov till 4. Något enstaka hostanfall bara. FANTASTISKT!!! Upp, byta blöja, ge välling. Sen sov han ytterligare 2 timmar. Bra där!
Jamen så var vi till Högbo också. Fick ett mejl förra veckan att dom sålde ut det gamla på björk & berries. Var tvungen att kolla, och det var verkligen bra priser. Duschkrämen 70 spänn ist för 130. Handtvålen kanske 60, handkräm typ 70 också och kroppsoljan 100. Jag älskar björkdoften. Hoppas jag hinner dit igen och köpa på mig fler innan det tar slut... Kanske jag kan skicka min kusin...? ;) men en doft jag saknar är vaniljdoften dom hade förut. Varför slutar man med vanilj i alla serier? Som body shop i julas, juldoften i vanilj var ju helt underbar. Tur jag laddade upp där med... Nä, dags att ta tag i dagen. Jag har lite viktigheter att ta hand om faktiskt. Det händer ju inte så ofta, så bäst att ta tag i saken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar