Sidor

måndag 11 maj 2015

Förra veckans höjdpunkter...

Eftersom jag är lite seg på uppdateringar här inne så ska jag försöka sammanfatta förra veckan...
På måndagen kom Lisa och hälsade på, såå mysigt och hon hade världsfina kläder med sig till Elliot. Så gulligt!!! Tisdagen: BVC. Elliot var 71cm lång och vägde 8640. Tiomånaderskoll var det. Onsdag: Tessan och Kim hälsade på, lyxigt att få främmande när man är lite slö och inte orkar åka bort hela tiden. Torsdag: kalas hos Dante som fyllde ett sista april. Sötingen! Beata hade verkligen gjort superfint och satte ribban högt för oss som kommer efter... ;) tillochmed fiskdamm... Elliot ska nog inte ha kalas ;)
Fredag: ingen rolig dag, jag var supertrött och mådde riktigt dåligt... Vet inte vad det var med mig. Ingen höjdardag. Lördag: då kom mamma, pappa, Sandra och Elias och hälsade på. Jättekul och Elliot blev verkligen road heeeela dagen. På kvällen blev han dock ASFÖRKYLD. Så igår, söndag var en riktigt dålig dag och lika idag. Fy farao vad jobbigt det är när dom små är sjuka och det enda man kan hjälpa dom med är näsdroppar och vätska. Vad falls!! Ro hit den där dunderkuren ni sitter och tjyvhåller på åt er själva, snåljävlar... Idag vart även jag smittad. Fruktansvärt jobbigt det med. Så nu är vi gnälliga och griniga både jag och Elliot här i huset. Men bara att gilla läget, har massor att stå i imorgon med. Vi ska bla gå upp till Arvid och lämna present. Han har sitt kalas då, men eftersom Elliot är så sjuk så lämnar vi bara presenten och går hem igen. Sen måste vi gå inom läkemedelsaffären igen för jag fick visst betala 2,86 istället för 286 spänn idag. Det var nog en praktikant som börjat där, och så glömde hon trycka dubbelnolla. Och jag tryckte koden bara och såg då rakt inte vad som knappats in. Jaja, det är bra med promenader iaf, och jag har blivit flitig på det på sista tiden. Medan jag går lyssnar jag på Karin och saras pod. Mycket kul. Nej, dags för te för min onda hals, sen toksova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar