Sidor

måndag 13 juli 2015

Dom växer så det knakar...

Idag gjorde vi pang-kakor till lunch. Gick ut i pallkragen och på två röda hade vi plockat en hel skål FULL med gubbar. Och dom är stora en del så knappt tror det är sant. Men jag tror bestämt att det minst är tre sorter. Iaf minst två. Jättestora och mindre samt olika smaker. Det är ju för synd att jag inte höll lite bättre koll på vad jag stoppade ner i lådorna för två år sen... Äsch, spelar ingen roll, alla gubbarna är goda!
Gick ut på altanen och inspekterade lite och JÖSSES vad basilikan växt!! Blad stora som mina händer, knipsade av dom i förtjusning, sen kom jag på att jag inte har någon plan för härligheten... In i kylen med spenaten. Kanske en pesto? Eller lite bruschetta... MUUUUUMS!! Ja, det är bara fantasin som sätter gränser ;)
Och så kom Elliots nya solhatt idag. Tjusig, vändbar. Han var bara tvungen att ta en selfie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar